Πέμπτη 25 Ιουνίου 2009

ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΜΟΥ ΒΡΑΒΕΙΟ!!!


Σε ευχαριστώ απο καρδιάς καλέ μου φίλε Γιάννη, για την μεγάλη τιμή, να μου προσφέρεις τούτο το βραβείο! Δέν έχω λόγια..... Τώρα είθισται και εγώ να το δώσω σε 15 άτομα,μα νομίζω πως το έχετε όλοι οι φίλοι μου,αλλά και να μην το είχατε,θα μου ήταν πολύ δύσκολο να επιλέξω,διότι δεν ξεχωρίζω κανέναν σας,όλοι όσοι μου κάνατε την τιμή,να γίνετε φίλοι μου,ή απλοί αναγνώστες. Είστε το ίδιο διαλεχτοί και καλοί φίλοι! Σας ευχαριστώ όλους όσους ή ες με στηρίζετε απο καρδιάς και σας υπόσχομαι,ότι θα γίνω ακόμη καλλίτερη,για να μην σας απογοητεύσω. Και να φανώ εξίσου αντάξια σας.....!!! Σας ευχαριστώ πολύ!!!!

16 σχόλια:

THANASIS MAKEDONAS είπε...

μπραβο παντα τετοια και εις ανωτερα καλη σου μερα

ΕΛΕΝΑ είπε...

Συγχαρητήρια για το blog σου!!
Είναι πραγματικά αξιαγάπητο!!

Ανώνυμος είπε...

http://www.himaira.gr/
gia osous agapane ta zwa

iLiAs είπε...

παντα τετοια!! :)

zoyzoy είπε...

Συγχαρητήρια και εις άλλα με υγεία!!
Έχουν αξία όταν είναι από φίλους καλούς!
Καλό ΣΒΚ!!

Aristodimos είπε...

Ειναι ομορφο να εχεις φίλους που εκδηλώνουν ετσι την αγάπη τους...

Ειμαι σιγουρος πως θ ακολουθήσουν κι αλλα...

Αρης

mar9659 είπε...

Θανάση μου!σε ευχαριστώ πολύ συγχαρητήρια και σε σένα και την Έφη!!

mar9659 είπε...

Έλενα σ'ευχαριστώ πολύ καλή μου!!Επίσης!!Πάντα επιτυχίες!

mar9659 είπε...

Σας αξίζουν Συγχαρητήρια!!

mar9659 είπε...

Επίσης και σε εσένα Ilia μου!!Χίλια ευχαριστώ!

mar9659 είπε...

Έχεις απόλυτα δίκηο !!ΖoyZoy μου!Ευχαριστώ πολύ για τη επίσκεψη σου!!καλό σαβ/κο και σε εσένα.

mar9659 είπε...

Άρη μου έτσι ακριβώς!! Με βρίσκεις απόλυτα σύμφωνη!!Τα βραβεία έρχονται και παρέρχονται οι αληθινοί φίλοι είναι η πιό σταθερή αξία για τις σχέσεις μεταξύ των ανθρώπων!!Σε ευχαριστώ απο καρδιάς!

Μαργαρίτα είπε...

Τα συγχαρητήριά μου καλή μου :))

Έτσι να είσαι πάντα, χαμογελαστή
και να ταξιδεύεις στο όνειρο ;)

Καλή Κυριακή ***

mar9659 είπε...

Ευχαριστώ πολύ Μαργαρίτα μου!να είσαι καλά!!Να ταξιδευεις στο όνειρο είναι καλό,γιατί ταξιδεύεις σε μαγικά μονοπάτια !!!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ.ΠΑΝΤΑ ΤΕΤΟΙΑ.ΚΑΛΩΣ ΣΕ ΒΡΗΚΑ.

mar9659 είπε...

Καλώς όρισες Σκρουτζάκο μου!!Σε ευχαριστώ πολύ που πέρασες και καλό μήνα σε όλους μας!!Καλό μας καλοκαίρι!!